مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزددر جمع مبلغان اعزامی خیمه های معرفت گفت: آرامش بهاری در جوار امامزادگان فرصت استثنایی تبلیغ معارف دینی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا عادل در این نشست صمیمی ضمن تبریک فرارسدین سال جدید اظهار داشت: ایام نوروز و طرح آرامش بهاری با حضور اقشار مختلف یک فرصت ویژه و استثنایی را برای ارائه محتوای غنی دینی با روش های نوین تبلیغی برای ما ایجاد کرده است که باید از آن بهره برداری کاملی صورت گیرد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد مهمترین برنامه فرهنگی اوقاف را طرح نوروزی آرامش بهاری برشمرد و افزود: در این میان استان یزد یکی از مقصد های اصلی در سفر های نوروزی است و ما هم در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه و هم در مجموعه های گردشگری موقوفه مانند امیر چخماق و مسجد جامع کبیر یزد برنامه های فرهنگی متنوعی خواهیم داشت.

غلامرضا عادل با اشاره به روش تبلیغ چهره به چهره مبلغان افزود: هم زمان با تبلیغ معارف دینی در خیمه های معرفت ، می توانید با روش های ابداعی خود وقف را نیز در جامعه بیش از پیش ترویج نمائید.

در پایان این نشست صمیمی مبلغان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

گفتنی است در طرح آرامش بهاری سال 92 در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه استان یزد 9 خیمه معرفت با غرفه های مختلف مشاوره خانواده و مذهبی ، پاسخ به شبهات و احکام، کودک و نوجوان و ...  ایجاد شده که شاخص ترین خیمه های معرفت شهر یزد در آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) واقع در بلوار جمهوری، امامزاده جعفر (ع) در بلوار امامزاده جعفر ، مسجد جامع کبیر یزد و مجموعه موقوفه امیر چخماق برپا شده است. 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا